Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
29
Místní poplatky pro rok 2020
Chraňte sebe i své okolí
30
Místní poplatky pro rok 2020
1
Místní poplatky pro rok 2020
2
Místní poplatky pro rok 2020
3
Místní poplatky pro rok 2020
4
Místní poplatky pro rok 2020
5
Místní poplatky pro rok 2020
6
Místní poplatky pro rok 2020
7
Místní poplatky pro rok 2020
8
Místní poplatky pro rok 2020
9
Místní poplatky pro rok 2020
10
Místní poplatky pro rok 2020
11
Místní poplatky pro rok 2020
12
Místní poplatky pro rok 2020
13
Místní poplatky pro rok 2020
14
Místní poplatky pro rok 2020
15
Místní poplatky pro rok 2020
16
Místní poplatky pro rok 2020
17
Místní poplatky pro rok 2020
18
Místní poplatky pro rok 2020
19
Místní poplatky pro rok 2020
20
Místní poplatky pro rok 2020
21
Místní poplatky pro rok 2020
22
Místní poplatky pro rok 2020
23
Místní poplatky pro rok 2020
24
Místní poplatky pro rok 2020
25
Místní poplatky pro rok 2020
26
Místní poplatky pro rok 2020
27
Místní poplatky pro rok 2020
28
Místní poplatky pro rok 2020
29
Místní poplatky pro rok 2020
30
Místní poplatky pro rok 2020
Nová opatření proti šíření koronaviru
31
Místní poplatky pro rok 2020
Sběr plastů do pytlů se uskuteční v pátek 31.7.2020
1
Místní poplatky pro rok 2020
2
Místní poplatky pro rok 2020
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: ouvaly@hotmail.com

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Valy
Valy 100
535 01 Přelouč

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

středa 8:00  -  12:00 13:00  - 17:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)

Menu

16. 4. Irena

Zítra: Rudolf

Návštěvnost stránek

272977