Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26
Zimní svoz bioodpadu 2023-2024
Místní poplatky v roce 2024
27
Zimní svoz bioodpadu 2023-2024
Místní poplatky v roce 2024
28
Zimní svoz bioodpadu 2023-2024
Místní poplatky v roce 2024
29
Zimní svoz bioodpadu 2023-2024
Místní poplatky v roce 2024
1
Místní poplatky v roce 2024
2
Místní poplatky v roce 2024
3
Místní poplatky v roce 2024
4
Místní poplatky v roce 2024
5
Místní poplatky v roce 2024
6
Místní poplatky v roce 2024
7
Místní poplatky v roce 2024
8
Místní poplatky v roce 2024
9
Místní poplatky v roce 2024
Setkání žen obce Valy 2024
10
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
11
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
12
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
13
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
14
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
15
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
16
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
17
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
18
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
19
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
20
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
21
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
22
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
Velikonoční tvoření 2024
23
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
24
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
25
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
26
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
27
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
28
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
29
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
30
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
31
Místní poplatky v roce 2024
Valské trhy 2024
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    středa 8:00  -  12:00 13:00  - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 466 959 378
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ouvaly@hotmail.com, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Valy, Valy 100, 535 01 Přelouč.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

středa 8:00  -  12:00 13:00  - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 466 959 378

poštou na adresu Obecní úřad Valy, Valy 100, 535 01 Přelouč

Elektronicky na e-mail:  ouvaly@hotmail.com (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 4fmb656
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřad
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

bez poplatku

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

bez poplatku

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

Menu

19. 3. Josef

Zítra: Světlana

Návštěvnost stránek

270456