Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
27
Místní poplatky pro rok 2020
28
Místní poplatky pro rok 2020
29
Místní poplatky pro rok 2020
30
Místní poplatky pro rok 2020
Nová opatření proti šíření koronaviru
31
Místní poplatky pro rok 2020
Sběr plastů do pytlů se uskuteční v pátek 31.7.2020
1
Místní poplatky pro rok 2020
2
Místní poplatky pro rok 2020
3
Místní poplatky pro rok 2020
4
Místní poplatky pro rok 2020
5
Místní poplatky pro rok 2020
6
Místní poplatky pro rok 2020
7
Místní poplatky pro rok 2020
8
Místní poplatky pro rok 2020
Půlden pro Valy
9
Místní poplatky pro rok 2020
10
Místní poplatky pro rok 2020
11
Místní poplatky pro rok 2020
12
Místní poplatky pro rok 2020
13
Místní poplatky pro rok 2020
14
Místní poplatky pro rok 2020
15
Místní poplatky pro rok 2020
16
Místní poplatky pro rok 2020
17
Místní poplatky pro rok 2020
18
Místní poplatky pro rok 2020
19
Místní poplatky pro rok 2020
20
Místní poplatky pro rok 2020
21
Místní poplatky pro rok 2020
22
Místní poplatky pro rok 2020
23
Místní poplatky pro rok 2020
24
Místní poplatky pro rok 2020
25
Místní poplatky pro rok 2020
26
Místní poplatky pro rok 2020
27
Místní poplatky pro rok 2020
28
Místní poplatky pro rok 2020
29
Místní poplatky pro rok 2020
Veselský kulturní podvečer
30
Místní poplatky pro rok 2020
31
Místní poplatky pro rok 2020
1
Místní poplatky pro rok 2020
2
Místní poplatky pro rok 2020
3
Místní poplatky pro rok 2020
4
Místní poplatky pro rok 2020
5
Místní poplatky pro rok 2020
6
Místní poplatky pro rok 2020
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě vúředních dnech a hodinách:

    středa 8:00  -  12:00 13:00  - 17:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 466 959 378
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ouvaly@hotmail.com, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Valy, Valy 100, 535 01 Přelouč.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

středa 8:00  -  12:00 13:00  - 17:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 466 959 378

poštou na adresu Obecní úřad Valy, Valy 100, 535 01 Přelouč

Elektronicky na e-mail:  ouvaly@hotmail.com (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 4fmb656
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřad
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

bez poplatku

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

bez poplatku

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

Menu